چهارشنبه26 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 15, 2024
1402/12/07
کدخبر :103107
0
چاپ :

محور زهکلوت_دلگان در جنوب کرمان مسدود شد/ مسیر جایگزین وجود ندارد

رئیس مرکز مدیریت راه های جنوب کرمان از مسدود شدن محور زهکلوت - دلگان بر اثر بارش اخیر و جاری شدن سیلاب خبر داد.

حسین کمالی ضمن هشدار به رانندگان و کاربران جاده‌ای که قصد تردد در محور زهکلوت - دلگان  را در جنوب کرمان دارند، از مسدود بودن این مسیر خبر داد و افزود: به همه کابران جاده‌ای که قصد تردد در این محور را دارند توصیه می‌شود با رعایت جوانب احتیاط به هشدارها و توصیه‌های ایمنی توجه کنند تا شاهد بروز حوادث ترافیکی نباشیم. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به شدت بارش‌ها طی ۲۴ ساعت اخیر و جاری شدن رودخانه‌های فصلی که به محورهای مواصلاتی و ابنیه آسیب وارد کرده، گفت: بر اثر بارش باران و طغیان رودخانه، محور زهکلوت_دلگان در محدوده‌های چاه بید و گلدشت مسدود شده و محور جایگزین هم ندارد لذا رانندگان باید از تردد در این مسیر جداً خودداری کنند. 

کمالی بر لزوم همکاری مردم، رانندگان و کاربران جاده‌ای برای مدیریت بحران‌های احتمالی بر اثر بارش ها تاکید کرد و افزود: با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی در منطقه، احتمال بارش‌های سیل آسا وجود دارد لذا انتظار داریم همگان در این راستا به توصیه‌ها و هشدارها توجه جدی داشته باشند. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان  اطلاع از آخرین وضعیت جوی جاده‌ها را نیز یادآور شد که رانندگان و مسافران قبل از تردد باید این مهم را از طریق سامانه ۱۴۱ جویا شوند. 

وی از شروع عملیات بازگشایی محور زهکلوت - دلگان خبرداد که در صورت اتمام کار موارد به اطلاع عموم خواهند رسید. 

کمالی همچنین از رانندگان خواست تا بازگشایی کامل محور یاد شده و بدون اطلاع از پایان کار، از تردد خودداری نمایند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.