سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1402/09/20
کدخبر :98451
2
چاپ :

عطر شهید گمنام در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان پیچید

اولین مقصد شهید گمنام در میهمانی بزرگ مردم رفسنجان در ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، شهر سرچشمه و مجتمع مس سرچشمه رفسنجان بود.

پیکر مطهر یک شهید گمنام بر روی دستان کارگران این مجتمع تشییع و آیین وداع با این شهید گرانقدر پس از حضور در قسمت‌های مختلف کارخانه مس سرچشمه و تجدید پیمان کارگران این مجتمع بزرگ صنعتی و تولیدی با پیکر مطهر شهید خوش‌نام، در شهر سرچشمه برگزار شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، پیکر مطهر این شهید گرانقدر تا روز شنبه ۲۵ آذرماه میهمان مدارس، دانشگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی و تکایایی که از قبل درخواست داده شده و برنامه‌ریزی صورت گرفته، خواهد بود.

مراسم رسمی استقبال از سه شهید گمنام در رفسنجان روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها از ساعت ۱۴ در محل میدان ابراهیم شهر رفسنجان برگزار می‌شود و مراسم تشییع و تدفین پیکر دو شهید گمنام در شهر رفسنجان در همان روز خواهد بود.

پیکر مطهر شهید گمنامی که مقرر شده در روستای رکن آباد نوق دفن شود، طبق زمانبندی از قبل تعیین شده در روز پنجشنبه ۳۰ آذر ماه جاری انجام خواهد شد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.