سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1402/09/27
کدخبر :98607
27
چاپ :

زمینه صادرات محصولات کرمان از پلتفرم‌های جهانی فراهم شد

پیش زمینه عرضه محصولات صادراتی این استان از طریق پلتفرم های قدرتمند تجارت جهانی از جمله نرم افزارهای های کشور چین فراهم شده است.

مهدی حسینی نژاد افزود: بحث های مربوط به این حوزه در روند صادرات استان کرمان از طریق سازمان توسعه و تجارت پیگیری می شود و در این زمینه دولت همکاری لازم با صادرکنندگان را دارد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با اشاره به نشستی با رایزن بازرگانی ایران در کشور چین اظهار داشت: همچنین به منظور تسهیل امور صادرات کرمان، مقرر شد این استان با یکی از استان های چین خواهرخوانده شود و با این اقدام ارتباط مستقیمی بین ۲ استان برقرار خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در ادامه با بیان اینکه ما افراد حقیقی (صادرکنندگان) و حقوقی را برای صادرات محصولات استان متصل می کنیم تصریح کرد: مراسم تجلیل از صادرکنندگان برتر در سال جاری برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: ۱۵ تا ۲۵ آذرماه برای ثبت نام صادرکنندگان برتر تعیین شده بود و در این زمینه از برترین صادرکنندگانی که مدارک و مستندات خود را در نشانی الکترونیکی به آدرس Topexporters.tpo.ir بارگذاری کردند، قدردانی خواهد شد.

استان کرمان سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار صادرات به بیش از ۴۰ کشور دنیا دارد و عمده محصولات صادراتی این استان را پسته، مغز پسته و مس تشکیل داده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.