چهارشنبه19 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 8, 2024
1400/03/27
کدخبر :48453
31
چاپ :

رییس کل دادگستری کرمان از همه آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد

"یدالله موحد" کل دادگستری استان کرمان طی بیانیه ای از همه آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد دعوت کرد

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،"یدالله موحد" کل دادگستری استان کرمان طی بیانیه ای از همه آحاد جامعه برای مشارکت حداکثری در انتخابات 28 خرداد دعوت کرد.

 در این بیانیه آمده است: شرکت در انتخابات به عنوان یک اصل مهم تحقق جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انتخاب فرد اصلح بر مبنای ارشادات دین مبین اسلام و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی چارچوب هایی هستند که لزوم حضور گسترده و دشمن شکن در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را مشخص می کنند.

از دیگر سو، فعالیت های ناصواب دشمنان در القای ناکارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیان سخنان سخیف برای جلوگیری از حضور مردم در پای صندوق های رای نشان می دهد که این نظام بر مبنای پشتوانه مردمی خود توانسته به اهداف و آرمان های مدنظر نزدیک شود و از آنجا که پذیرفتن این شکست برای دشمنان این ملت و نظام بسیار دشوار است؛ تلاش می کنند که با فرضیات ذهنی خود، القائات نادرست و سیاه نمایی از حضور مردم در انتخابات جلوگیری کنند.

یقینا مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی بر پایه دشمن شناسی خود، جبهه صحیح حمایت از جمهوریت و اسلامیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را انتخاب کرده و به نیابت از آن بزرگ مردِمیدان و سردار بزرگ جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در انتخابات شرکت می کنند تا بار دیگر ضمن تبلور غرور، عزت و اقتدار ایرانی، برائت خود از همراهی و هم صدایی با دشمنان این نظام و عاملان و هم پیمانان ترور این شهید گرانقدر را به جهانیان نشان دهند.

در این فرصت مغتنم ضمن دعوت همگان به حضور گسترده و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخاب افرادی اصلح، فساد ستیز، معتقد به توان داخلی کشور، مجاهد و فرهیخته، امید آن دارم که ایران اسلامی با پشتوانه ولایت مطلقه فقیه و مردم هوشیار و مبارز خود برای همیشه در صحیفه شجاعت و صلابت درخشیده و مایه امید و پشتوانه مظلومان عالم باشد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.