سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1403/01/18
کدخبر :104530
0
چاپ :

راهپیمایی ضدصهیونیستی در دیار شهید قدس

مردم ولایتمدار و شهیدپرور کرمان به تبعیت از فرمانده شهیدشان که جان خود را در راه آزادی قدس فدا کرد، در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.

مردم کرمان قبل از آغاز راهپیمایی، از اطراف خود را به مسیر اعلام شده راهپیمایی می‌رسانند. برخی دختران همراه با پدرانشان آرام با هم حرف می‌زنند و با عجله خود را به خیل راهپیمایان می‌رسانند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، یک پیرمرد صندلی آورده و در آغاز مسیر روی آن نشسته و لبخند از روی لبانش محو نمی‌شود.

از همه اقشار برای حضور در راهپیمایی روز قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه حضور یافته‌اند.

در مسیر راهپیمایی صندوق‌هایی برای کمک به مردم غزه وجود دارد، ضمن آنکه یک مرد در کنار آن با دستگاه کارت‌خوان حضور دارد.

بنرهای منقش به شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و گرامیداشت روز قدس نصب شده، همچنین موکب‌های فرهنگی نیز برپا شده است.

بعد از آغاز راهپیمایی با قرائت قرآن، اولین شعار، مرگ بر آمریکا و اسرائیل بود.

«ما همه سرباز توایم خامنه‌ای، گوش به فرمان توایم خامنه‌ای»؛ «یا ایهالمسلمون غزه شده غرق خون»؛ «کوه اراده هستیم آمریکا را شکستیم»؛ «حیدر حیدر» و ... شعارهای دیگری بود که مردم کرمان در راهپیمایی روز قدس فریاد زدند.

مردم پرچم‌های ایران، لبنان و فلسطین را در دست دارند و در میانه شعارها یاد شهدا نیز در این راهپیمایی گرامی داشته شد و سپس همه فریاد زدند «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده‌ایم، ما لشکر ثارالله آماده‌ایم، آماده»

کودکان دیار حاج قاسم در غرفه کودک و نوجوان حضور یافته و در حال رنگ‌آمیزی نقاشی‌ها هستند.

در میانه مسیر راهپیمایی روز قدس گروه سرود دختران و پسران که دختران در روی سکوی فلزی و پسران پایین ایستاده در حال خواندن سرودی درباره غزه هستند و دختران ردیف وسط، کودکان کفنپوش شده در چفیه در دست دارند.

مردان و زنان، کودکان خردسال خود را نیز به همراه آورده‌اند تا این ابتکار امام راحل را به نسل بعدی خود بشناسانند تا آنها نیز از آن پیروی کنند.

امروز مردم دیار حاج قاسم آمدند تا حمایت خود را از کودکان، زنان و مردان فلسطین اعلام کنند و انزجار خود را از رژیم کودک‌کش صهیونیستی فریاد بزنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.