سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1400/04/29
کدخبر :51844
35
چاپ :

راهداری فاریاب ۶ خانواده گرفتار در سیل را نجات داد

راهداری فاریاب ۶ خانواده گرفتار در سیل را نجات داد

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: عوامل راهداری ۶ خانواده که داخل ۶ خودرو در رودخانه «دهانه موردان» شهرستان فاریاب گرفتار سیلاب شده بودند را نجات دادند.

به گزارش دریافتی روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی این اداره کل، مسعود جمیلی اظهارداشت: عصر دیروز پس از اطلاع از گرفتاری ۶ دستگاه خودرو گرفتار در سیلاب در رودخانه دهانه موردان فاریاب عوامل راهداری این شهرستان به همراه یک دستگاه راهداری سنگین به محل اعزام شد.

وی افزود: این خودروها با توجه به شدت بارش باران در بالادست و جاری شدن سیلاب در بستر رودخانه در شن فرو رفته بود.

جمیلی تصریح کرد: راهداران از توان نیرویی و دستگاهی خود برای بیرون کشیدن این ۶ دستگاه خودرو استفاده کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه برای هیچ کدام از سرنشینان وسائل نقلیه مشکلی ایجاد نشد و خودروها و افراد با سلامت از بستر رودخانه خارج شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: با وجود اطلاع رسانی ها و هشدارها مبنی بر احتمال بروز سیلاب از بالادست در حاشیه راه ها و بستر رودخانه ها می طلبد مردم بومی منطقه و رانندگان در این شرایط جوانب احتیاط را رعایت و از ترددهای خطرآفرین تا عادی شدن شرایط جلوگیری کنند.

جمیلی از مردم و رانندگان خواست قبل از عزیمت به مقصد حتما شرایط جوی و جاده ها را با تماس تلفنی از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راهها و حمل و نقل جویا شوند تا در مسیر با مشکلی روبه رو نشوند.

جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان کرمان طی روزهای گذشته خسارت های مالی و جانی برجاگذاشته است؛ ۳ کشته و ۲ مفقود در شهرستان بافت از جمله حوادثی است که در نتیجه سیلاب رخ داده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.