سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1403/01/29
کدخبر :105259
0
چاپ :

در پی اعلام وضعیت قرمز هواشناسی، فرودگاه‌های استان کرمان در آماده باش کامل قرار گرفته‌اند

برابر اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و لزوم پشتیبانی و امداد رسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی‌های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده باش به پنج فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

علی جزینی‌زاده در حاشیه جلسات هماهنگی استانی و داخلی اظهار کرد: برابر اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و لزوم پشتیبانی و امداد رسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی‌های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده باش به پنج فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و تصریح کرد: به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان بالگرد مذکور در آن فرودگاه مستقر شده است.

مدیرکل و رئیس ستاد مدیریت بحران فرودگاه‌های استان کرمان همچنین آمادگی فرودگاه شهدای بم را نیز تایید و تاکید کرد: فرودگاه شهدای بم نیز به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: لازم به ذکر است فرودگاه بین‌المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه‌های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه‌های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده باش قرار دارند. 

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.