چهارشنبه19 ارديبهشت 1403     Wednesday, May 8, 2024
1402/10/04
کدخبر :99186
3
چاپ :

تخفیف ۷۰ درصدی هزینه واگذاری زمین دولتی در شهرستان‌های جنوب کرمان

تا پایان هفته مقاومت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی نسبت به دریافت برگ واگذاری از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام کنند، از تخفیف ۷۰ درصدی مبلغ اراضی تصرفی بهره‌مند شوند.

مهدی هاشمی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در نشست مشترک با مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به محرومیت مناطق جنوبی و نقش ویژه صدور اسناد مالکیت در توسعه این مناطق، اظهار کرد: اهالی روستاهای این مناطق با توجه به وقوف بر مزایای سند مالکیت، استقبال خوبی از اقدامات قرارگاه حدنگاری کرده‌اند و همزمان با هفته مقاومت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی، ۴۰۰۰ فقره سند مالکیت روستایی شهرستان جازموریان صادر می‌شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، همچنین مهدی محمدی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان نیز اعلام کرد: در زمینه صدور اسناد مالکیت روستاهای مناطق جنوبی آماده حداکثر مساعدت و همکاری هستیم تا خاطره‌ای ماندگار برای اهالی شهرستان‌های کمتر توسعه‌یافته استان بماند.

 در این جلسه مقرّر شد چنانچه ساکنان شهرستان‌های جنوبی استان کرمان که پیش از تحویل و تحول اراضی به بنیاد مسکن در اراضی ملی و دولتی با کاربری مسکونی ساخت و ساز و احداث اعیانی کرده‌اند، تا پایان هفته مقاومت و سالگرد شهادت شهید سلیمانی نسبت به دریافت برگ واگذاری از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام کنند، از تخفیف ۷۰ درصدی مبلغ اراضی تصرفی بهره‌مند شوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.