سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1402/11/09
کدخبر :101716
5
چاپ :

اهدای هفت دستگاه پزشکی و آزمایشگاهی به دانشگاه علوم پزشکی کرمان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی کرمان از اهدای هفت دستگاه پزشکی و آزمایشگاهی به این دانشگاه به ارزش ۱۳۴ میلیارد تومان توسط سازمان جهانی بهداشت خبر داد.

دکتر سیدمیثم موسوی با اعلام این خبر گفت: با پیگیری‌های انجام شده، این تعداد دستگاه‌های پزشکی و آزمایشگاهی در قالب پروژه ICERP۲ ( پروژه پاسخ سریع به کووید در ایران) توسط سازمان جهانی بهداشت به مراکز و بیمارستان‌های حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان اهدا شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی تصریح کرد: این دستگاه‌ها شامل یک دستگاه ام آر آی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان به بیمارستان شفا، یک دستگاه ام آر آی به بیمارستان خاتم الانبیا (صلی الله علیه و آله) شهرستان بافت به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و یک دستگاه آنژیوگرافی قلبی به بیمارستان شفا شهر کرمان به ارزش ۳۶ میلیارد تومان است.

موسوی بیان کرد: همچنین دو دستگاه هماتولوژی ( cell counter) و دو دستگاه بیوشیمی با برند(mindray)  نیز به ارزش هشت میلیارد تومان به بیمارستان افضلی پور و کلینیک جواد الائمه (علیه السلام) اهدا شد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: این دستگاه‌ها جزء بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های حال حاضر پزشکی و آزمایشگاهی هستند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.