سه شنبه18 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 7, 2024
1402/09/20
کدخبر :98452
23
چاپ :

استاندار کرمان قدرت نرم ما در شبکه‌سازی مردمی است

استاندار کرمان گفت: قدرت نرم ما در شبکه‌سازی مردمی است و با شبکه‌سازی می‌توان از توانایی های مردمی که انگیزه دارند، استفاده کرد.

محمدمهدی فداکار در رویداد ملی شهریاران ستاد مردمی‌سازی دولت خطاب به فرمانداران استان کرمان اظهار کرد: ضمن بیان تجربیات خود از تجربیات دیگران استفاده کنید.
وی افزود: کارهای انجام شده در زمینه مردمی‌سازی را ثبت کنید تا دیگران از تجربیات ما بهره ببرند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،  استاندار کرمان بیان کرد: کارهایی که با مشارکت مردم انجام می‌شود هم با کیفیت و هم ارزان‌تر هستند، ضمن آنکه این کارها با اخلاص صورت می‌گیرد.

وی با یادآوری کارهای غیرممکنی که با همکاری مردم ممکن شده‌اند، اظهار کرد: کاری که با اخلاص باشد، اثرگذاری بیشتری دارد؛ قدرت نرم ما در شبکه‌سازی مردمی است و با شبکه‌سازی می‌توان از توانایی های مردمی که انگیزه دارند، استفاده کرد.

فداکار با اشاره به حضور برخی مدیران در شهرها و اینکه درخواست خدمات رفاهی بیشتری دارند، خطاب به فرمانداران گفت: خرده فرمایشات را انجام ندهید.

استاندار کرمان اظهار کرد: برخی از کارها شاید نیاز به آورده مالی نداشته باشند اما با شبکه‌سازی، مردم درگیر حل مشکلات خواهند شد. عادت به ترویج کار خیر مهم است، مردم برای حل مشکلات به میدان می‌آیند.

فقیرشاهی دستیار مردمی سازی فرماندار جازموریان نیز در این جلسه گفت: برای رفع مشکلات یکی از روستاهای شهرستان جازموریان گروه‌های مردمی تشکیل شد و قنات این روستا بعد از ۳۰ سال احیا شد و همچنین زمین چمن نیز در این روستا با پیمانکاری مردم احداث شد.

 استان کرمان بیشترین دستیار مردمی سازی را دارد به طوری که در حال حاضر ۲۵ دستیار مردمی در استان داریم و براساس ارزیابی‌های انجام شده کرمان رتبه چهارم کشور را کسب کرده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.