يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/02/15
کدخبر :46557
32
چاپ :

پیام تسلیت استاندار کرمان در پی جان باختن ۶ تن از کارکنان اداره برق

استاندار کرمان در پی جان باختن ۶ تن از کارکنان اداره برق این شهرستان در سیل روز گذشته بخش گلباف، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،استاندار کرمان در پی جان باختن ۶ تن از کارکنان اداره برق این شهرستان در سیل روز گذشته بخش گلباف، پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، علی زینی وند در پیام تسلیت جان باختن ۶ تن از کارکنان اداره برق شهرستان کرمان آورده است، بسم الله الرحمان الرحیم، انا لله و انا الیه راجعون، در پی وقوع سیل در  منطقه گلباف و قطع برق در تعدادی از روستاها در سیزدهم اردیبهشت سال جاری با فروکش کردن باران، ۶ نیروی عملیاتی از نیروهای برق شهرهای گلباف، ماهان و راین شهرستان کرمان به محل اعزام می شوند که عصر همان روز در حین انجام ماموریت گرفتار بارش و سیلاب مجدد شده و متاسفانه جان خود را از دست دادند.

 وی می افزاید، اینجانب ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر و اجر برای خانواده های جانباختگان عزیز این واقعه اندوهبار، آقایان: مصطفی ابراهیمی، علیرضا جعفری، مسلم دهقان، علی توسلی، محمد میزراحسینی و محسن توکلی و آرزوی علو درجات ایشان در سالروز شهادت مولای متقیان امیرمومنان علی علیه السلام، به اطلاع می رساند، در دقایق اولیه پس از دریافت خبر، دستور اقدام سریع صادر شد.

در ادامه این پیام آمده است، ۱۲ تیم‌ زمینی، ۲ تیم هوایی و ۷۶ نیروی عملیاتی از هلال احمر، نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه، عوامل بخشداری و دهیاری ها، گروه های داوطلب از جمله آفرود از هیات اتومبیل رانی بلافاصله به منطقه اعزام و کار جستجو را در هوای نه چندان مساعد منطقه آغاز نمودند و پس از تلاش فراوان موفق به کشف اجساد قربانیان شدند.

وی می افزاید، همچنین وزرای کشور و نیرو نیز با تماس تلفنی ضمن پیگیری این حادثه تلخ مراتب تسلیت خود را به خانواده های داغدیده ابلاغ  کردند و ضمن تشکر از نیروهای مردمی، امدادی و عوامل کمک رسان، امیدوارم شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و اندوهباری نباشیم.

برچسب ها : استاندار کرمان

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.