سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1401/09/06
کدخبر :75445
7
چاپ :

جبران خسارت سرمازدگی نیازمند مصوبات قانونی در سطح ملی است

استاندار کرمان با تاکید بر کمبود اعتبارات سرمازدگی بر اساس ردیف‌های قانونی آن، گفت: «جبران خسارت سرمازدگی کشاورزان نیازمند مصوبات قانونی در سطح ملی است».

 

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان ،محمدمهدی فداکار همچنین با تاکید بر سرعت‌دهی به صدور مجوزها، بیان کرد: «کار پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان و سند مدیریت مخاطب به سرعت پیگیری شود».

وی ادامه داد: «تمامی ادارات نیروی مازاد دارند که بایستی نیروی لازم برای این کار تامین شود و برای این کار سرور مورد نیاز موجود است اما کار باید با سرعت به سامان برسد».

وی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان بر گنجاندن ظرفیت‌های استان در برنامه هفتم توسعه تاکید کرد و یادآور شد: «بخش آب، صنعت، معدن و کشاورزی و مالیات و حقوق معادن به عنوان یک ظرفیت برای استان ضروری است لذا بایستی در برنامه هفتم توسعه مورد توجه قرار گیرد».

استاندار کرمان ادامه داد: «دستگاه‌های اجرایی استان کرمان جمع‌بندی خود را در حوزۀ برنامه هفتم توسعه طی هفته جاری تا روز شنبه آینده به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ارائه کنند تا نهایی و به تهران ارسال شود».

وی همچنین تاکید کرد: «دستگاه‌های خدماتی همچون آب، برق و گاز، خانواده‌های دارای دو تا سه معلول را حمایت کنند و تلاش در این بخش را صدقۀ فعالیت خود بدانند».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.