سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1401/08/30
کدخبر :75092
3
چاپ :

تعرفه تولیدات جالیزی ۱۰ روز دیگر حذف می‌شود

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر جهاد کشاورزی قول داده که تعرفه تولیدات جالیزی کشاورزی تا ۱۰ روز دیگر حذف شود.



 

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، ذبیح الله اعظمی ساردویی در شورای اداری شهرستان جیرفت اظهار داشت: با توجه به اینکه کشاورزان با ادامه این تعرفه متضرر می شوند اگر تعرفه حذف نشود از مجاری مرتبط پیگیری می‌کنم.

وی یادآور شد: اگر هماهنگی مناسبی با کشاورزان وجود داشت و اطلاع رسانی می شد، کشاورزان برداشت را سرعت می‌دادند و تدابیری می اندیشیدند که متضرر نشوند.

اعظمی با اشاره به بحران زمین برای مسکن جوانان در جنوب کرمان افزود: با اجرایی شدن پروژه‌ ساماندهی بستر رودخانه شور با عرض ۵۰۰ متری فضایی به مساحت یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین برای ساخت و ساز در جیرفت آزاد می‌شود.

وی ادامه داد: مدارس کلنگی، مدرسه با عمر ۵۰ ساله و مدرسه زیر درختی داریم یا مدارسی که هنوز معلمی ندارد که این موارد را به وزیر آموزش و پرورش انتقال دادیم تا از طریق اعتبارات یا خیرین رسیدگی شود.

اعظمی با انتقاد از اینکه کارخانه لاستیک جیرفت سه سال بر روی زمین مانده است، گفت: بد پسندی صاحب کارخانه و تقاضا برای نزدیکی به شهر و مخالفت محیط زیست از دلایل عقب ماندن این پروژه بوده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.