يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/11/27
کدخبر :81143
10
چاپ :

تخفیفات ۱۲ تا ۳۰ درصدی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای بااعلام اینکه 34قلم کالای اساسی باتخفیفات ویژه به فروش می‌رسد،گفت: بااعمال این تخفیفات،قیمت کالاهای مذکوربرای مصرف کننده کاهش می یابد.



 

منصور عالی‌پور با تأکید بر اینکه فروش فوق‌العاده از دهه فجر آغاز شده و تا عید فطر ادامه می‌یابد، افزود: «این طرح برای تقویت توان خرید و بهبود سبد معیشت هموطنان برنامه‌ریزی شده و اعضای اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای با هماهنگی تأمین‌کنندگان کالاهای اساسی، تخفیفات ۱۲ تا ۳۰ درصدی انواع کالاهای تنظیم بازار را برای عرضه و فروش در طرح از فجر تا فطر تدارک دیده‌اند».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، وی با اشاره به اینکه هدف از فروش کالاها با تخفیفات ویژه، تلاش در جهت ایجاد فضایی آرام و بدون دغدغه برای تأمین مایحتاج اساسی در آستانۀ سال نو و ماه مبارک رمضان است، اظهار کرد: «در طرح ویژه فروش از فجر تا فطر، ۳۴ نوع کالا از جمله انواع برنج خارجی، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظیم بازار با تخفیفات ویژه و به صورت فروش فوق‌العاده عرضه می‌شود».

رئیس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پایان با اعلام اینکه، اعضای اتحادیه در گروه پوشاک، کیف، کفش، شیرینی و شکلات برای شب عید نیز تدارک خوبی دیده‌اند تا در کنار محصولات غذایی و دیگر ملزومات مورد نیاز هموطنان، این محصولات نیز با ارائۀ تخفیفات ویژه در دسترس عموم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: «بازرسی و کنترل بازار برای نظارت بهتر و بیشتر بر کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایام پایانی سال تشدید می‌شود».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.