يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/02/09
کدخبر :46400
21
چاپ :

بهترین پشتیبانی از تولید، رفع موانع است

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: از نظر فعالان بخش خصوصی بهترین پشتیبانی از تولید، رفع موانع است و زمانی که مانع نباشد، ما خودمان با سرعت پیش می رویم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: از نظر فعالان بخش خصوصی بهترین پشتیبانی از تولید، رفع موانع است و زمانی که مانع نباشد، ما خودمان با سرعت پیش می رویم.

"سیدمهدی طبیب زاده" صبح امروز 9 اریبهشت ماه در نشست کارگروه تحقق شعار سال در اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: در استان کرمان اراده جدی وجود دارد تا شعار سال محقق شود و این شعار، کامل و براساس مسائل روز کشور انتخاب شده که اجرای آن، بخش مهمی از مسائل و مشکلات تولید را رفع می کند.

وی افزود: از روزهای نخست سال استاندار تاکید داشتند شرایط تحقق این شعار فراهم و اسناد عملکردی هر سه ماه یک بار ارائه شود تا نشان دهنده مسیر حرکت باشد.

طبیب زاده تصریح کرد: کارگروه تحقق شعار سال در استان کرمان ذیل شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی شکل گرفته که استاندار مسئولیت این کارگروه را به عهده دارد.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان با اشاره به همراهی و پشتیبانی نمایندگان مجلس و مسئولان قضائی استان از فعالان اقتصادی عنوان کرد: ما فعالان بخش خصوصی سعی می کنیم با کار کارشناسی و اقدام جدی در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

وی افزود: از نظر فعالان بخش خصوصی بهترین پشتیبانی از تولید، رفع موانع است و زمانی که مانع نباشد، ما خودمان با سرعت پیش می رویم.

طبیب زاده اظهار کرد: بخشی از موانع، ذهنی است که موجب ایجاد موانع فیزیکی می شود؛ روح قوانین مثبت است و با انگیزه های مثبت ایجاد می شود اما برداشت ذهن های منفی موجب برداشت های ناصحیح و موانع فیزیکی می شود.

وی در ادامه گفت: در مراجعات به برخی دستگاه های اجرایی با این پاسخ مواجه می شویم که "ببینیم تهران چه می گوید" که این گزاره باید از ادبیات توسعه استان کرمان حذف شود.

رییس اتاق بازرگانی استان کرمان اظهار کرد: لازم است مواردی که سازمان ها مجبور به ارجاع به تهران هستند، احصاء شود و بتوانیم این مسئله را عملیاتی و اعلام کنیم در استان می توانیم پاسخگوی متقاضیان باشیم که قدم بزرگی است.

وی افزود: ما در بخش خصوصی و اتاق بازرگانی معتقدیم که می توانیم در فضای همدلی و با اراده جدی گام های اساسی در تحقق شعار سال برداریم.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.