يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/10/03
کدخبر :77620
3
چاپ :

انتقاد استاندار کرمان از برخورد نامناسب برخی کارکنان بانک ها با مردم

استاندار کرمان با اشاره به شکایات مردم خطاب به مدیران بانک های استان گفت: به همکارانتان بگویید با مردم خوب برخورد کنند ما نوکر مردم هستیم نه طلبکارشان. چرا با مردم نامناسب صحبت می کنید؟

 

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، محمدمهدی فداکار در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان کرمان اظهار کرد: تسهیلاتی که بانک ها می دهند در راستای اشتغال زایی است.

او با بیان این مطلب که کشاورزی استان کرمان به دلیل بلایای طبیعی دچار خسارت های زیادی شده است، افزود: باید وضعیت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری تا پایان هفته آینده طراحی و اعلام شود. با توجه به افزایش تورم لذا باید هرچه سریعتر تسهیلات ازدواج و فرزندآوری به مشمولین داده شود.

استاندار کرمان با هشدار به حوزه عشایری استان در خصوص عدم جذب 211 میلیارد تومان اعتباراتشان، عنوان کرد: اگر نتوانید اعتبارات را جذب کنید به سایر دستگاه ها که متقاضی دارند، تخصیص خواهیم داد.

وی خطاب به مدیران بانک های استان کرمان گفت: به همکارانتان بگویید با مردم خوب برخورد کنند ما نوکر مردم هستیم نه طلبکارشان. چرا با مردم نامناسب صحبت می کنید؟ با افرادی که با مردم نامناسب سخن می گویند حتما برخورد خواهم کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.