يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/12/01
کدخبر :81269
5
چاپ :

اشتغال تعاونی‌های کرمان در مسیر افزایش

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان گفت: تعداد فرصت‌های شغلی ایجاد شده در تعاونی‌ها نیز طی این مدت نسبت به مدت مشابه ۱۰ درصد افزایش داشته است.



 

مجتبی مصباح افزود: هم‌اینک به صورت کلی ۱۰هزارو ۴۱۹ مورد تعاونی فعال و غیرفعال، دردست اجرا و به بهره‌برداری رسیده در سطح استان کرمان وجود دارد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی با اشاره به اینکه از کل تعاونی‌های موجود در استان کرمان پنج هزارو ۷۵۸ مورد تعاونی‌های فعال، به بهره‌برداری رسیده و در دست اجراست، خاطرنشان کرد: از این تعداد تعاونی یکهزارو ۷۹۷ مورد تولیدی، یکهزارو ۳۸۲ مورد خدماتی، ۴۷۳ مورد توزیعی، یکهزارو ۷۸۴ مورد تولیدی توزیعی و ۳۳۴ مورد در سایر موارد است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان با اشاره به اینکه تعاونی‌های فعال این استان ۷۰ هزارو ۶۶۴ مورد فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند، گفت: طبق سامانه هوشمند تعاون یک میلیون و ۳۴۳ هزارو ۹۸ نفر در تعاون‌های استان عضو هستند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین گرایش فعالیت تعاونی‌ها استان کرمان به ترتیب در حوزه‌های کشاورزی، صنعتی و تولیدی و توزیعی است، گفت: بیشترین تعداد تعاونی‌ها در استان کرمان به ترتیب در شهرستان های کرمان، سیرجان ، جیرفت و بم است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.