دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/01/26
کدخبر :45847
22
چاپ :

۹ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی رایگان به مدارس کرمان اهدا شد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان از اهدای تجهیزات آموزشی رایگان با ارزشی بیش از ۹ میلیارد و ۹۹۶ میلیون تومان به مدارس این استان خبر داد.

به گزرش دل عالم به نقل از ایرنا،معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان از اهدای تجهیزات آموزشی رایگان با ارزشی بیش از ۹ میلیارد و ۹۹۶ میلیون تومان بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده با شرکت دانش بنیان دانش تجهیز فرزانه به مدارس این استان خبر داد.

سید قوام‌رضا میرحسینی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از انبار کتاب اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: تجهیزات اهدا شده به مدارس کرمان شامل مجموعه ای از نرم افزارهای شبیه ساز آزمایشگاهی و هنرستانی است که نقش موثری در تسهیل فرایند یاددهی - یادگیری دانش آموزان و هنرجویان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در زیست بوم کرونا دارد.

وی بیان کرد: این شرکت علاوه بر نرم افزارهای شبیه ساز، تجهیزات آموزشی از قبیل لپ تاپ، پرینتر، دستگاه کپی، تبلت تجهیزات هنرستانی از قبیل دستگاه آموزشی گیربکس پژو ۴۰۵ برش خورده، دستگاه آموزشی سیستم انژکتوری و جرقه زنی پژوه ۴۰۵، دستگاه مدارات الکتریکی کامل پراید با پژو ۴۰۵، دستگاه آموزشی گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۶ برش خورده، دستگاه آموزشی مجموعه دیفرانسیل، دستگاه آموزشی سیستم تعلیق و ترمز پژو ۴۰۵ برش خورده، دستگاه آموزشی برش خورده موتور و سیستم انتقال قدرت پژو ۴۰۵ انژکتوری، دستگاه آموزشی مکاترونیک، دستگاه آموزشی مدار سیستم فن پژو ۴۰۵ و دستگاه آموزشی سیستم ترمز ABS  به مدارس استان کرمان اهدا کرده که بزودی توزیع خواهد شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت دانش بنیان دانش تجهیز فرزانه پیش بینی می شود در سال ۱۴۰۰ تجهیزات آموزشی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان توسط این شرکت به مدارس استان اهدا شود.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.