جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/07/20
کدخبر :57710
45
چاپ :

۷۵۰۰ بسته معیشتی در استان کرمان توزیع شد

سهم استان کرمان از یک میلیون بسته تهیه شده توسط ستاد کشور، ۷۵۰۰ بسته معیشتی و ارزش هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

حجت الاسلام"حجت معین الدینی"  در مرحله ششم رزمایش همدلی و احسان (اهدای یک میلیون بسته غذایی و ارزاق به آسیب دیدگان بیماری کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام) در کرمان گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در ششمین مرحله رزمایش همدلی و احسان یک میلیون بسته معیشتی در سطح کشور به افراد آسیب دیده از کرونا و کم برخوردار توزیع می کند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با بیان اینکه این رزمایش در دو فاز اجرا می شود، اظهار کرد: سهم استان کرمان از یک میلیون بسته، ۷۵۰۰ بسته معیشتی و ارزش هر بسته حدود ۴۰۰ هزار تومان است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در کرمان افزود: محتوای این بسته ها شامل برنج، ماکارونی، رب گوجه، روغن، قند و شکر و حبوبات است که این بسته ها توسط گروه های جهادی، خیریه ها، سمن ها و فعالین اجتماعی همکار با ستاد توزیع می شود.

وی اظهار کرد: ۲۶۰ مجموعه همکار در بنیاد احسان داریم که از هر کدام در حوزه خاص عدالت آموزشی، قرارگاه مساجد، قرارگاه خدمت رسانی و ... است و در این رزمایش قریب به ۱۰۰ گروه با ما همکاری می کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.