دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/07/07
کدخبر :57364
27
چاپ :

۵۰۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد بردسیر واگذار شد

۵۰۰ واحد مسکونی با حضور مدیرکل کمیته امداد و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به مددجویان کمیته امداد این استان در روستای ماهونک شهرستان بردسیر واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان روز سه شنبه در آیین اختتامیه واحدهای مسکونی مددجویان این نهاد در بردسیر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد را حل مشکل مسکن مددجویان دانست و گفت: طی سال ۹۷ بر اساس توافقی که به‌صورت متمرکز بین کمیته امداد و سپاه منعقد شد مقرر شد بخشی از اعتبار ساخت این واحدها توسط کمیته تأمین و سپاه مجری اجرای طرح باشد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، طی دو سال گذشته فراز و نشیب‌های زیادی در زمینه تأمین مصالح و مواد اولیه داشتیم ولی اجازه ندادیم کار متوقف شود و با وجود همه مشکلات ۵۰۰ واحد مسکونی احداث و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از کلنگ زنی ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان شهری استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: عمده مشکل مسکن مددجویان در روستاها با دو کلان پروژه مجموعه سپاه و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برطرف شده و ان شاالله مشکل مسکن مددجویان شهری نیز با سیاستی که دولت جدید دارند بتوانیم حل‌وفصل کنیم.
۴۳ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان هزینه شده که از این مبلغ ۳۰ میلیارد تومان توسط کمیته امداد و ۱۳ میلیارد تومان توسط خیران، سپاه و گروه‌های جهادی هزینه شده است.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.