پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1402/10/17
کدخبر :99690
2
چاپ :

۲۴۰ هنرجوی شهرستان‌های جازمویان و کهنوج آموزش صنایع‌دستی می‌بینند

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان گفت: ۲۴۰ هنرجوی شهرستان‌های جازموریان و کهنوج با همکاری بنیاد علوی آموزش صنایع‌دستی فرا می‌گیرند.

موسی ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۲۰ هنرجو در شهرستان‌ کهنوج و ۱۲۰ هنرجو در شهرستان جازموریان آموزش رشته‌های سوزن‌دوزی، حصیربافی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی را فرا می‌گیرند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در شهرستان‌های جنوبی استان کرمان با بیان این مطلب که این دوره آموزشی به زودی آغاز می شود افزود: امیدواریم بتوانیم پس از پایان این دوره با همکاری بنیاد علوی به هنرجویان تسهیلات کم بهره اعطا و زمینه بازار فروش تولیدات آنها را نیز فراهم کنیم.

او ادامه داد: همچنین هنرجویان می‌توانند پس از اتمام دوره آموزشی صنایع‌دستی مدرک پایان دوره را از اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان کرمان دریافت کنند.

ابراهیمی اظهار کرد: به زودی میزبان نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی در شهرستان‌های کهنوج و منوجان خواهیم بود و هنرمندان صنایع‌دستی سراسر استان در این دو شهرستان حضور خواهند یافت.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.