شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/08/04
کدخبر :95382
15
چاپ :

۲ کارخانه با حضور استاندار کرمان در راین افتتاح شد

با حضور استاندار کرمان، کارخانه‌های تولید آب معدنی و عرقیات گیاهی در بخش راین افتتاح شدند.

کارخانه آب معدنی با تولید ۲۵ میلیون لیتر در سال و سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی با حضور استاندار، فرماندار کرمان، بخشدار و امام جمعه راین افتتاح شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، این کارخانه زمینه اشتغال هفت نفر در هر شیفت را فراهم کرده و تولید خود را در منطقه جنوب استان کرمان و زاهدان به فروش می‌رساند.

همچنین در سفر امروز استاندار به بخش راین، خط نوشیدنی کارخانه اسانس و عرقیات گیاهی افتتاح شد.

نوشیدنی بر پایه عرقیجات، تولید انواع گیاهان دارویی و اسانس گیاهان دارویی از جمله تولیدات این کارخانه است و ۳۰  نفر از ساکنان بومی راین به صورت مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند.

بنابراین گزارش، در ادامه برنامه‌های سفر استاندار، شورای اداری بخش راین برگزار شد.

محمدمهدی فداکار در این جلسه اظهار کرد: مطالبه‌گری از مسئولان مسئله مهمی است که باید وجود داشته باشد، ضمن اینکه مصوبات جلسات و سفرها رها نمی‌شود و پیگیری کامل تا حصول نتیجه صورت می‌گیرد.

استاندار کرمان گفت: مهمترین ظرفیت بخش راین، گردشگری است که باید به شکل سازماندهی و با برنامه‌ریزی و در تراز بین‌المللی دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه جذب سرمایه‌گذار مهمترین نکته در توسعه گردشگری است، تصریح کرد: با اجرای کارهای بزرگ و خاص، مطمئنا اقتصاد و اشتغال هم در کنارش خواهد بود.

استاندار کرمان همچنین گفت: در ناحیه صنعتی تمام زمین‌هایی که به افراد واگذار شده اما هیچ اقدامی روی آنها صورت نگرفته، باید بازگشت داده و به سرمایه‌گذار جدید واگذار شود.

وی عنوان کرد: در طرح نهضت مسکن ملی، در روستاهایی که امکان سرمایه‌گذاری و متقاضی وجود داشته باشد، باید زمین تحویل داده شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.