شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/10/26
کدخبر :100114
4
چاپ :

۲ قاچاقچی سلاح و مهمات در جنوب کرمان بازداشت شدند

رئیس حوزه قضایی شهرستان جازموریان از بازداشت دو قاچاقچی سلاح و مهمات در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: در این رابطه دو نفر به همراه چهار قبضه کلت کمری بازداشت شده‌اند.

میلاد شیروانی با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر انتقال یک محموله سلاح جنگی از پهنای جغرافیایی شهرستان جازموریان بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دستگاه قضایی و پلیس قرار گرفت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی افزود: با دستور قضایی ماموران گردان ۱۱۵ امام جواد (علیه السلام) فراجا در زهکلوت موفق به شناسایی قاچاقچیان در  ایست و بازرسی شهید فرزان پنگ شدند.

شیروانی گفت: در این رابطه دو قاچاقچی که غیر بومی استان کرمان هستند، بازداشت و تعداد چهار قبضه کلت کمری به همراه ۱۰ خشاب و ۴۴۶ فشنگ جنگی از متهمان کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

رئیس دادگاه عمومی جازموریان عنوان کرد: قاچاقچیان قصد انتقال این محموله سلاح را از استان سیستان و بلوچستان به استان فارس داشتند که با هوشیاری پلیس موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.