شنبه22 ارديبهشت 1403     Saturday, May 11, 2024
1401/02/15
کدخبر :65235
19
چاپ :

۲ جوان کرمانی در استخر ذخیره آب کشاورزی ‌جان باختند

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان از جان باختن ۲ جوان در استخر ذخیره آب کشاورزی خبر داد و گفت: علت وقوع این حادثه بی‌احتیاطی و شنای غیرمجاز در این استخر بوده است.

ابراهیم بابایی افزود: آتش‌نشانان از غرق شدن ۲ نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی واقعه در حومه شهر کرمان (شرف آباد) مطلع شدند.

وی اظهار داشت: بلافاصله ۲ تیم تخصصی امداد و نجات به همراه ۲ دستگاه خودرو مجهز به تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، بابایی در ادامه گفت: تیم‌های امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به‌سرعت در محل حادثه حضور یافتند و عملیات امداد و نجات را  در دستور کار قرار دادند.

وی بیان کرد: ۲ فرد دچار حادثه شده با تلاش و جست‌وجوی  آتش نشانان از عمق استخر ذخیره آب کشاورزی خارج شدند اما متاسفانه این افراد جان خود را از دست داده بودند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اظهار داشت: متاسفانه برخی افراد باوجود هشدارها و تذکرات مکرر به شهروندان در خصوص ورود نکردن به استخرهای کشاورزی و سدهای خاکی، بدون توجه به این نکات، باعث وقوع این حوادث می شوند.

وی از مالکان اینگونه استخرها و مسئولان مربوطه درخواست کرد که نسبت به نصب حفاظ و تابلو خطر برای اینگونه استخرها اقدامات لازم را انجام دهند.

بابایی افزود: همچنین از مردم و به‌ویژه جوانان می‌خواهیم که با توجه به خطرات موجود، برای شنا، تفریح و یا هرکار دیگری وارد اینگونه استخرها نشوند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.