يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/07
کدخبر :49348
41
چاپ :

۱۸۵ کیلوگرم تریاک در عنبرآباد کشف شد

فرمانده انتظامی عنبرآباد از توقیف یک دستگاه خودروی پراید حامل ۱۸۵ کیلوگرم تریاک و غافلگیری راننده آن هنگام عبور از یک جاده روستایی خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی عنبرآباد از توقیف یک دستگاه خودروی پراید حامل ۱۸۵ کیلوگرم تریاک و غافلگیری راننده آن هنگام عبور از یک جاده روستایی خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا فیروزبخت افزود: مأموران پاسگاه انتظامی جهادآباد فرماندهی انتظامی عنبرآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک دستگاه خودروی پراید حامل مواد مخدر از حوزه این شهرستان مطلع و به صورت نامحسوس در محور کهنوج به جیرفت مستقر شدند.

وی اظهار داشت: مأموران مستقر در این محور با هوشیاری و دقت نظر متوجه شدند یک دستگاه پراید قبل از رسیدن به ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس‌راه که در همین مسیر مشغول کنترل ترددهای جاده‌ای بودند اقدام به دور زدن می‌کند که بلافاصله مأموران با تعقیب و مراقبت این خودرو موفق می‌شوند آن را در یک از جاده‌ای روستایی در حالی که با مشاهده مأموران قصد فرار داشت، متوقف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان عنبرآباد با اشاره به کشف ۱۸۵ کیلوگرم تریاک از این خودرو و دستگیری راننده آن تصریح کرد: این متهم قصد داشت محموله را با عبور از نقاط فرعی و محورهای روستایی به مرکز کشور منتقل کند که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

عنبرآباد با ۸۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.