سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1402/11/10
کدخبر :101738
6
چاپ :

۱۷ بهمن، آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره «رهاورد سرزمین نور و مکتب حاج قاسم»

علاقمندان به شرکت در جشنواره «رهاورد سرزمین نور و مکتب حاج قاسم سلیمانی» تا ۱۷ بهمن ماه جاری فرصت دارند آثار خود را در دو بخش حرفه‌ای و مردمی ارسال کنند.

سرهنگ نکونام در تشریح این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال فراخوان جشنواره«رهاورد سرزمین نور و مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی» اعلام شده و زائران راهیان نور و مکتب حاج قاسم می‌توانند با موضوع محور مقاومت در این جشنواره شرکت کنند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به اینکه ۲۵ بهمن ماه جاری اختتامیه این جشنواره برگزار خواهد شد، افزود: علاقمندان شرکت در این جشنواره تا ۱۷ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود در بخش حرفه‌ای را در قالب گزارش خبری، ایده‌های نو، پوستــر، شعــر، فیلــمنامـه، نمــــایشنامـــه، فیــــلم مستنـــــد، فیلــم داستـــانی کـــوتاه و بلنـــد، نمـاهنـــگ، هنـرهای تجسمی، نقاشی، کتـاب، عکس، فضـای مجـــازی (کانال، گروه و ...) و گـــروه ســرود به آدرس @rahavard_admin در پیام رسان ایتا و یا به آدرس دبیرخانه ستاد جشنواره (ستاد سپاه ثارالله کرمان، مرکز اردویی راهیان نور) ارسال کنند.

نکونام بیان کرد: بخش مردمی جشنواره نیز شامل متـــــــن ادبـــــــی، دلنـــــوشــتــــــــه، خـــــاطـــــــــره، عکـــــــس تلـــفــــــن هـــمـــــــــراه و نـــقــــــاشــــــــی است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.