جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1401/06/13
کدخبر :69964
8
چاپ :

۱۰۰ پروژه شهری در رفسنجان در دست اقدام است

شهردار رفسنجان گفت: ۱۰۰ پروژه در سطح شهر رفسنجان در حال اجرا است که به طور میانگین ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مجید کهنوجی  در آیین بهره برداری از دو طرح و آغاز عملیات اجرایی یک طرح شهری اظهار کرد: امروز دو طرح شامل پل شهید جمال زاده و خیابان شهید قنبری با اعتبار مجموع ۱۷۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و عملیات احداث بلوار شهید کشاورزی هم با مساحت ۱۱ هزار متر مربع و اعتبار ۴۰ میلیارد ریال آغاز شد.
وی افزود: شهر به ۵۰ بخش تقسیم شده و خدمات مدیریت شهری در جای جای این شهر در حال انجام است و از تمرکز خدمات رسانی در مرکز شهر پرهیز شده است.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، کهنوجی با اشاره به اینکه ۱۰۰ پروژه شهری در حوزه های مختلف اعم از آسفالت، طرح های عمرانی و غیره شروع شده و به طور میانگین از ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند بیان کرد: یکی از بخش ها محله الله آباد است که در مجموع ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساماندهی و نیز ارتقاء این محله در حال هزینه کرد است.

وی ادامه داد: در این محله پل شهید جمالی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده و روشنایی و زیباسازی آن باقی مانده است.

کهنوجی تصریح کرد: همچنین برای اجرای بلوار شهید قنبری هم ۲۵ میلیارد ریال صرف شده و عملیات اجرای بلوار شهید کشاورزی با ۱۱ هزار متر مربع و نیز با پیش بینی ۴۰  میلیارد ریال آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این محله در مجموع ۲۵۰ میلیارد در حال سرمایه گذاری و اجرای طرح است گفت: بلوار شهید کشاورزی تا آخر مهرماه تکمیل می شود.

شهردار رفسنجان خاطرنشان کرد: ۱۰۰ پروژه در سطح شهر در حال ساخت داریم که تا ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و ۶ هزار میلیارد ریال بودجه اجرای این طرح ها پیش بینی شده است.

رییس شورای اسلامی شهر رفسنجان هم در این آیین اظهار کرد: در طول مدت ۱۰ ماه که شهردار جدید مدیریت این نهاد عظیم را بر عهده گرفته است بودجه شهرداری از ۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال به  ۱۳ هزار میلیارد ریال افزایش یافته و تا کنون نیز ۸ هزار میلیارد ریال آن تحقق یافته است.

سیدحسین رحیمی عنوان کرد: طی ۱۰ ماه اخیر بحث آزادسازی بزرگراه قدس، ساماندهی شهرک فرهنگیان و طرح بلوار فرهنگ که ۲۵ تا ۳۰ سال متوقف شده بودند انجام شده و گره گشایی به سزایی در این طرح ها صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر دوره ششم عنوان شهر مردمی را دارد و امیدواریم با کمک شهردار جوان، فعال و پرکار بتوانیم پروژه های مختلف سطح شهر را به سرانجام برسانیم.

شهر رفسنجان دارای بیش از ۱۵۰ هزار نفر است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.