شنبه22 ارديبهشت 1403     Saturday, May 11, 2024
1401/02/11
کدخبر :65157
17
چاپ :

۱۰۰ سوییت برای اسکان راهیان مکتب سپهبد شهید سلیمانی در کرمان احداث می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۷۵ هکتار زمین به احداث اردوگاه سپهبد شهید سلیمانی در کرمان اختصاص داده شده است.

رضا رضایی افزود: ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت اردوگاه راهیان نور سپهبد شهید سلیمانی در شهر کرمان اختصاص داده شده که یکی از مصوبات سفر وزیر آموزش و پرورش به کرمان است.وی تصریح کرد: احداث اردوگاه‌ راهیان نور در کرمان می تواند در ارتقا و رشد جایگاه گردشگری مذهبی‌ این استان موثر و مفید باشد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان همچنین نهضت مدرسه سازی را در کرمان گامی موثر در راستای رفع چالش کمبود فضای آموزشی عنوان کرد و گفت: در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان می توان جلوه های ویژه خدمات و اقدامات نظام در راستای محرومیت زدایی به روشنی مشاهده کرد.

وی با اشاره به راه اندازی نهضت مدرسه سازی در استان کرمان افزود: نهضت مدرسه سازی به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و خیران مدرسه ساز کرمانی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش این استان راه اندازی شده که امیدواریم سرانه فضای آموزشی استان از مجرای این نهضت به میانگین سرانه کشوری برسد.

وی تاکید کرد: قرار است اول مهر ۱۴۰۱ از ۱۳ مدرسه به طور همزمان در استان کرمان بهره برداری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان، ارتقا سطح نوسازی‌ فضاهای آموزشی این استان به سطح کشوری را از دیگر مصوبات سفر وزیر به کرمان عنوان و تصریح کرد: استاندارد فضاهای آموزشی این استان از متوسط کشوری پایین‌ تر و اداره نوسازی مدارس موظف است طی سه سال آینده این فضاها را به سطح کشوری ارتقا دهد.

رضایی به موضوع ثبت نام فرهنگیان در مسکن ملی نیز اشاره و تصریح کرد: حدود ۷۵۰ فرهنگی در شهر کرمان برای طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند و ضرورت دارد برای ساخت مسکن در شورای مسکن این استان پیگیری شود و این موضوع در اولویت قرار گیرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.