يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1403/02/12
کدخبر :107426
0
چاپ :

یک هشتم برگزیدگان جشنواره امتنان کشور، کرمانی‌اند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: در سی و پنجمین جشنواره امتنان ۱۶ نفر برگزیده داشتیم که یک هشتم برگزیدگان کشور، کرمانی هستند.

مجتبی مصباح در آئین تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استانی و ملی (جشنواره امتنان از کارگران) با اشاره به جنگ اقتصادی اظهار کرد: همانطور که در جنگ تحمیلی پیروز شدیم، در این جنگ نابرابر اقتصادی با همراهی کارگران نیز پیروز و از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی در ادامه گفت: روند اجرایی سی و پنجمین جشنواره امتنان از مهرماه سال گذشته آغاز شد و ۲۶۶۶ نفر در سامانه این جشنواره ثبت نام کردند که ۶۷۷ نفر در بخش کشاورزی و ۱۰۱۸ نفر در بخش صنعت و ۲۱ واحد نمونه و ۸۵۴ نفر در بخش خدمات شرکت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه ۲۴۱۰ نفر مرد و ۲۵۶ نفر خانم در جشنواره امتنان شرکت کردند، افزود: پس از داوری‌ها ۲۲ کارگر و واحد نمونه در استان انتخاب شدند.

وی گفت: یک واحد نمونه کاری و یک کارگر نمونه از استان کرمان در سطح ملی برگزیده شدند و روز گذشته رئیس جمهور از آنها تجلیل کرد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.