سه شنبه1 خرداد 1403     Tuesday, May 21, 2024
1400/10/12
کدخبر :61323
36
چاپ :

یک فرمانده ارتش سردار سلیمانی در برخورد با داعش هم رافت اسلامی را رعایت کرد

سردار دل ها حتی در برخورد با نیروهای تروریستی داعش با آن همه جنایات وحشیانه هم رافت اسلامی و موارد تاکید شده در آداب اسلامی را رعایت و سفارش می کرد.

امیرسرتیپ دوم امیر غلامعلیان در اولین یادواره ۶۰ شهید شهرستان بم در ارتش و یادبود شهید جاویدالاثر ولی الله قربانپور همزمان با سالگرد دومین شهادت سردار سلیمانی بیان داشت: این ویژگی های سردار دل ها بود که ایشان را ماندگار کرده است.وی همچنین با تاکید بر ضرورت ولایت محوری اظهارداشت: ۹ دی ماه سال ۸۸ مردم ولایت مداری خود را نشان دادند.

یکی از توطئه های زمان انقلاب انحلال ارتش بود

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، امیرسرتیپ دوم غلامعلیان تاکیدکرد: یکی از فتنه ها و توطئه هایی که از ابتدای انقلاب توسط نهضت هایی که در اطراف انقلاب بودند مانند لیبرال ها، منافقین و کسانی که ادعای سهم خواهی داشتند شکل گرفت توطئه انحلال ارتش بود زیرا می دانستند اگر ارتش ماندگاری داشته باشد یکی از ارکان قدرت ساز در نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود .

وی گفت: ارتش برای پیروزی انقلاب در بهمن ۵۷ به مردم پیوست، نیروی هوایی بیعت تاریخی خود را با امام انجام داد، همچنین نیروی زمینی ارتش سربازخانه ها را در اختیار مردم قرار داد.

امیر سرتیپ دوم غعلامعلیان در ادامه نقش ارتش در دوران هشت سال دفاع مقدس را تشریح و تاکیدکرد: امروز بدون هیچ ادعایی در هر بحرانی ارتش در کنار مردم است.

ولایت محوری از اصول اولیه ارتش ایران است

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب شرق کشور خاطرنشان کرد: ولایت محوری جزو اصول اولیه امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران است و هیچ قدمی در ارتش برداشته نمی شود مگر اینکه رگه ای از ولایت محوری در آن وجود نداشته باشد.

به گفته وی امروز نیروهای مسلح ما ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در هیچ زمانی از تاریخ جمهوری اسلامی در این حد از آمادگی نبوده اند.

وی تاکیدکرد تا زمانی که تهدیدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نباشد، در صلح و آرامش در جنوب غرب آسیا زندگی می کنیم اما اگر تهدیدی صورت گیرد ما بیکار نمی نشینیم و در دفع تهدید و برخورد با دشمن تردیدی به خود راه نمی دهیم.

فرمانده قرارگاه ارتش در جنوب شرق کشور  توضیح داد: دشمنان از هم افزایی و اتحادی که بین نیروهای مسلح وجود دارد می ترسند به همین دلیل تخم نفاق و تفرقه را ترویج می کنند زیرا این اتحاد باعث شده کشور جمهوری اسلامی ایران به این مرحله از اقتدار و امنیت برسد.

 شهید جاویدالاثر سرباز وظیفه ولی الله قربان پور شهید ارتش است. این شهید متولد ۴۷  و اعزامی مرداد ۶۶ بود که دوران آموزشی را در مرکز آموزشی ۰۵ کرمان گذراند و آبان ۶۶ به گردان ۱۱۶ پیاده از لشکر ۲۸ کردستان منتقل می شود که در منطقه مریوان بر اثر تک ارتش عراق به مقام شاخص شهادت نایل می شود و پیکر این شهید تاکنون شناسایی نشده است.

شهید قربانپور از خیل ۹۰ شهید شهرستان بم و از خانواده ۴۸ هزار و ۵۰۰ شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران است؛ همچنین یک هزار و ۵۴ شهید مجموعه ارتش در خاک استان کرمان پرورش داده شده اند.

شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق مرکز استان کرمان واقع شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.