جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/09/23
کدخبر :60320
30
چاپ :

یادواره ۲۸ شهید جاویدالاثر رفسنجان برنامه‌ریزی شده است

دبیر یادواره شهدای مفقودالاثر رفسنجان گفت: خانواده های ۲۸ شهید مفقودالاثر رفسنجان چشم انتظار رسیدن پیکر عزیزشان هستند؛ یادواره آنها ۲۵ آذر به مدّت ۳ شب در این شهرستان برگزار خواهد شد.

امیرحسین حسنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا پنج سال قبل یادواره و بزرگداشت را برای یک شهیدمفقودالاثر شهرستان برگزار می کردیم که هیات میثاق شهدا تصمیم گرفت از آن زمان یادواره کل شهدای مفقودالاثر شهرستان را برگزار کند.
بیان وی کرد: قرار است  ۲۵ آذر ماه به مدّت سه شب از ساعت ۱۹، چهارمین یادواره ۲۸ شهید مفقودالاثر شهرستان در محوطه آستان قدس شهرستان برگزار شود و عزت و کرامت والدین و خانواده های این شهدا را ارج نهیم.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، حسنی تصریح کرد: رفسنجان ۳۰ شهید مفقودالاثر در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم ( شهید بادپا) را داشت که پیکر شهیدان محمد صادقی، منصور خراسانی و حسن عبدالهی شناسایی و برای آرمیدن در زادگاهشان به رفسنجان منتقل شدند.

وی خاطرنشان کرد: خانواده های ۲۸ شهید دیگر چشم انتظار هستند تا پیکر فرزندانشان از راه برسد؛ تا کنون والدین هفت شهید مفقود الاثر رفسنجان به دیدار حق شتافتند و از فرزند شهید خود در این دنیا خبری نشنیدند.

دبیر یادواره شهدای مفقودالاثر رفسنجان گفت: شهدای مفقودالاثر در مناطقی از جمله کشکوئیه، قوام آباد، عباس آباد آقاغفور، خلیل آباد، علی آباد، شریف آباد و دیگر مناطق شهرستان به دنیا آمده اند و با هدف کسب رضایت الهی و برای امنیت و جان مردم کشور به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و با نوشیدن شربت شهادت و خون سرخشان درخت اسلام را آبیاری کردند.

شهرستان رفسنجان در شمال استان کرمان بیش از یکهزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.