شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/12/08
کدخبر :103129
0
چاپ :

کمترین تخلف انتخاباتی را در رفسنجان داریم

فرماندار رفسنجان اعلام کرد: در رفسنجان کمترین تخلف انتخاباتی را شاهد بوده‌ایم و بستر مشارکت فراهم است.

حسین رضایی در نشست خبری اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی شهرستان‌های رفسنجان و انار بدانند که مردم ما آگاه و با دانش‌اند پس در این انتخابات اسم و نام تاثیری نخواهد داشت بلکه برنامه‌ها، میزان عملکرد و صداقت نامزدها در انتخاب مردم تاثیر خواهد داشت.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی در خصوص انتخابات و مشارکت مردمی عنوان کرد: نزدیک به چندین ماه است که فرآیند انتخابات شروع شده، ۸۱ نفر در این حوزه انتخابیه ثبت نام قطعی داشتند که ۶۰ نفر به تایید نهایی رسیدند و تا الان ۴۶ نفر در رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی شهرستان رفسنجان و انار حضور دارند که خوشبختانه از تمامی طیف‌ها و احزاب سیاسی در انتخابات شرکت کرده و رقابت بسیار خوب و فشرده‌ای است.

رضایی در خصوص تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: ما کمترین تخلف انتخاباتی را داشتیم و مواردی که اعلام شد بسیار کم بود و بستر مشارکت فراهم است و به فرد انتخابی مردم احترام خواهیم گذاشت‌.

وی ادامه داد: سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت چهار رکن اساسی انتخابات است که باید در این جهت پیش برویم، سلامت از جهت بدون عیب و نقص بودن انتخابات و اجازه ندهیم هیچ سلیقه‌ای در آن دخالت کند، امنیت نیز از سوی نیروهای انتظامی و سپاه تامین می‌شود.

۲۵۵ شعبه اخذ رای در رفسنجان و انار

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان نیز با بیان اینکه گام‌های پایانی انتخاب دارد طی می‌شود، گفت: مهمترین مطلب، مشارکت است و همه باید به این امر کمک کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ صندوق سیار در سطح شهرستان رفسنجان داریم، ادامه داد: ۲۵۵ شعب اخذ رای داریم که ۳۴ شعبه در شهرستان انار و ۲۲۱ شعبه برای رفسنجان است.

دهقانی یادآور شد: هشت کاندیدا انصراف خود را ثبت کرده‌اند و کسانی که تمایل به انصراف دارند تا ساعت هشت صبح امروز (سه‌شنبه) فرصت دارند و بعد از این ساعت هیچ انصرافی ثبت و تایید نمی‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان رفسنجان نیز اظهار کرد: همین‌قدر که امروز برای مشارکت بالا در انتخابات در فضای حقیقی تلاش می‌شود، اهمیت فضای مجازی بالاتر است.

سرهنگ محمد پساوند ادامه داد: همه ما وظیفه داریم برای بالابردن مشارکت تلاش کنیم، افزایش مشارکت مایه اقتدار و امنیت کشور و نظام ما خواهد بود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.