يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1401/11/26
کدخبر :81139
10
چاپ :

کلنگ پروژۀ «اکوکمپ ریگان» به زمین زده شد

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان ریگان گفت: «این اکوکمپ به منظور ارائۀ خدمات گردشگری و در درگاه ورودی به کویر ساخته می‌شود».



 

امیر ابراهیمی با بیان اینکه کویر کرمان دارای 5 درگاه ورودی بوده که شهرستان ریگان نیز جزو این درگاه‌ها است، افزود: «در محل این درگاه‌ها، گردشگران و تورهای گردشگری برای چگونگی حضور در کویر راهنمایی شده و مسیرهای گردشگری به آنها شناسانده می‌شود».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان، وی اظهار کرد: «این اکو کمپ شامل اقامتگاه، رستوران، وسایل بازی کودکان، سرویس بهداشتی و...در زمین به وسعت 5 هزار مترمربع است».

 ابراهیمی همچنین از برگزاری همایش ریگ‌نوردی 700 کارگر کشور با میزبانی شرکت کرمان‌موتور خبر داد و گفت: «این همایش با همکاری فرمانداری، اداره ورزش و جوانان، دهیاری و در روستای گردشگری علی‌آباد برپا شد».

وی بیان کرد: «همایش مذکور به منظور معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان ریگان ازجمله تپه‌های شنی اجرا شده است که جزو بلندترین تپه‌های شنی دنیا به شمار می‌روند».

ابراهیمی با بیان اینکه در کنار این همایش مسابقات شترسواری نیز برگزار شد خاطرنشان کرد: «از بین 44 شرکت‌کننده‌ به 4 نفر اول هدایای نفیسی از سوی اداره ورزش و جوانان اهدا شد».

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.