جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1401/03/09
کدخبر :66236
23
چاپ :

کشف ۵۰۰ میلیون اموال مسروقه از سارق ساختمان های نیمه کاره در جیرفت

جانشین انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری سارق ساختمان های نیمه کاره و کشف پانصد میلیون ابزارآلات سرقت شده از اماکن نیمه ساز حاشیه شهر خبر داد.

 سرهنگ عزت الله عبدلی نسب اظهار داشت: در پی گزارش چند مورد سرقت از منازل و ساختمان های نیمه کاره در شهرک های مسکونی حاشیه شهر جیرفت، ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۲ با انجام اقدامات اطلاعاتی یک متهم مرتبط با این سرقت ها که سابقه دار بود را شناسائی و دستگیر کردند.
به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،  وی با اشاره به اینکه از مخفیگاه این متهم مقدار زیادی کابل برق، خاموت، میلگرد، قالب بتن ریزی، شیرآلات و کنتور آب به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، بیان داشت: این متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۰ فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: شهروندان به منظور پیشگیری از سرقت، برای ساختمان های نیمه کاره نگهبان بگمارند و حضور افراد مشکوک در محله را به ۱۱۰ گزارش دهند.
برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.