شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1400/10/02
کدخبر :60751
49
چاپ :

کشف زمین‌خواری ۱۴ میلیارد ریالی در شهر کرمان

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف یک مورد تصرف و فروش متقلبانه اراضی دولتی به ارزش ۱۴میلیارد ریال در محدوده بلوار شاهد شهر کرمان خبر داد.

 سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی افزود: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر اینکه فردی با سندسازی و تصرف زمین های دولتی اقدام به فروش چند قطعه زمین در محدوده بلوار شاهد شهر کرمان کرده است، ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، در این زمینه پس از اخذ استعلام و بررسی اسناد و مدارک مرتبط با این پرونده مشخص شد چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع از اراضی دولتی واقع در این بلوار که کارشناسان ارزش آن را ۱۴ میلیارد ریال برآورد کرده اند با جعل سند به چند شهروند فروخته شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان بیان کرد: با تکمیل تحقیقات در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از اینکه مشخص شد این اراضی دولتی را با تنظیم اسناد بنگاهی جعلی به فروش می رسانده با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

به گفته وی در این زمینه موارد و پرونده های دیگری نیز تحت پیگیری ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.