سه شنبه25 ارديبهشت 1403     Tuesday, May 14, 2024
1400/01/14
کدخبر :45351
37
چاپ :

کشف زمین خواری ۱۰ میلیاردی در کرمان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۱۰ هزار متر زمین خواری اراضی ملی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و نیز کشف ۱۰ تن شیرخشک قاچاق در ۲ عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان از کشف ۱۰ هزار متر زمین خواری اراضی ملی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال و نیز کشف ۱۰ تن شیرخشک قاچاق در ۲ عملیات جداگانه خبر داد.

، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی روز چهارشنبه در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با اقدامات اطلاعاتی از تصرف غیرقانونی زمینی در حاشیه شهر کرمان به مساحت  ۱۰ هزار متر مربع از اراضی ملی مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و میدانی فردی که اقدام به تصرف کرده بود، شناسایی و دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش زمین کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص برخورد قاطعانه با مفاسد اقتصادی ، پلیس امنیت اقتصادی با تمام توان در این زمینه اقدام و اجازه فعالیت در این زمینه به مجرمان نخواهد داد.

سرهنگ میرحبیبی در ادامه سخنان خود به کشف ۱۰ تن شیرخشک قاچاق نیز اشاره و بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در ایست و بازرسی مرصاد به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو ۵۰۰ کیسه ۲۰ کیلوگرمی شیر خشک به وزن ۱۰ تن ، فاقد هر گونه مجوز که از استان های مرکزی به سمت جنوب کشور و نهایتا به کشورهای همسایه بارگیری شده بود را کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان در پایان تاکید کرد: کارشناسان ارزش این محموله را چهار میلیارد ریال برآورد کرده اند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.