شنبه15 ارديبهشت 1403     Saturday, May 4, 2024
1402/12/09
کدخبر :103324
0
چاپ :

کرمان یخ می‌زند/ آغاز بارندگی‌ها از عصر امروز

با توجه به نفوذ هوای سرد و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی و غرب استان، یخ‌زدگی و لغزندگی معابر عمومی در برخی از مناطق و همچنین سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی محتمل است.

فهیمه راستی  درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: از بعد از ظهر امروز تا صبح جمعه شاهد بارش باران و برف در استان خواهیم بود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن رواناب در برخی از مناطق استان کرمان افزود: با توجه به نفوذ هوای سرد و کاهش محسوس دما در نیمه شمالی و غرب استان، یخ‌زدگی و لغزندگی معابر عمومی در برخی از مناطق و همچنین سطح جاده‌ها و محورهای مواصلاتی محتمل است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: روزهای پنجشنبه و جمعه در شمالغرب و شرق استان نیز وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: صبح امروز کوهبنان با دمای چهار درجه زیر صفر سردترین و در ۲۴ ساعت گذشته منوجان با دمای۲۳ درجه گرمترین نقطه استان کرمان بود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.