يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/02/04
کدخبر :45970
27
چاپ :

چهاردستگاه تجهیزات پزشکی برای مناطق محروم کرمان اختصاص داده شد

نماینده مردم شهرستانهای کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی از تخصیص چهار دستگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برای نقاط کم برخوردار این شهرستانها خبر داد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، نماینده مردم شهرستانهای کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج و فاریاب در مجلس شورای اسلامی از تخصیص چهار دستگاه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی برای نقاط کم برخوردار این شهرستانها خبر داد.

منصور شکرالهی روز شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این دستگاه ها را شامل سل کانتر، اتوکلاو، الکتروشوک و اتوانالایزر برشمرد و گفت: دستگاه های سل کانتر و اتوکلاو برای آزمایشگاه شهرستان قلعه گنج در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه های الکتروشوک و اتوانالایزر برای تجهیز بیمارستان امام حسین(ع) منوجان در نظر گرفته شده اند، اظهار داشت: این دستگاه ها از طریق رئیس هیات امنای صرفه جویی ارزی وزارت بهداشت تخصیص یافت.

شکرالهی دسترسی به امکانات اولیه حوزه بهداشت و سلامت را حق مردم دانست و از پیگیری برای رفع کمبودهای حوزه سلامت و درمان منطقه جنوب کرمان خبر داد.

 نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی همچنین  گفت : تامین اعتبار ساخت یک پایگاه بهداشتی در شهر زهکلوت رودبار جنوب از طریق وزارت بهداشت نیز هم در دست پیگیری است .

جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.