جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1403/01/26
کدخبر :104794
0
چاپ :

پیش‌بینی بارش‌های سیل‌آسا برای کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه این هفته بارش‌‎های وسیع با احتمال سیل و آبگرفتگی در جنوب این استان پیش‌بینی می‌شود.

میترا یاوری افزود: از امروز تا روز جمعه شرایط برای ناپایداری‌های جوی به ویژه بارش باران در استان کرمان وجود دارد اما عمده این بارش‌ها برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه است که هشدار لازم را در آن زمان صادر خواهیم کرد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی خاطرنشان کرد: برای روزهای آخر هفته جاری نیز با وجود کاهش دما احتمال سرمازدگی محصولات کشاورزی به ویژه در شمال استان کرمان وجود دارد.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کرمان ادامه داد: با توجه به احتمال سرمازدگی، تنظیم دمای گلخانه‌ها و سالن‌های پرورشی، کنترل سیستم‌های گرمایشی، تهیه سوخت کافی، استفاده از روش‌های ممکن به منظور کاهش خسارت سرما در باغ ها و مزارع با مشورت کارشناسان کشاورزی، انتقال کندوها به مناطق گرمتر و کاهش فاصله بین کندوها برای کاهش خسارات ناشی از این سرمازدگی توصیه می‌شود.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.