يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/03/30
کدخبر :48557
29
چاپ :

پیروز انتخابات، مردم ھستند

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات نشان دادند گوش به فرمان رھبری و در واقع پیروز این انتخابات و دیگر رویدادھای ملی ھستند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا،فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: مردم با حضور گسترده در انتخابات نشان دادند گوش به فرمان رھبری و در واقع پیروز این انتخابات و دیگر رویدادھای ملی ھستند.

سردار«عبدالرضا ناظری» امروز ۲۹ خرداد ماه در جمع مسئولان شهرستان شهربابک اظهار کرد: مردم با حضور حماسی خود پای صندوق ھای رای نشان دادند که در مکتب حاج قاسم بزرگ شدند و به گفته وی ھمیشه با ولایت ھستند.

وی افزود: با توجه به فضاسازی دشمنان مبنی بر نیامدن مردم پای صندوق ھای رای، حضور حماسی ملت ایران نشان داد که ھمه گوش به فرمان رھبری و پیروز این انتخابات ھستند.

ناظری تصریح کرد: الحمدالله با حضور مقتدرانه پلیس و ھمراھی بسیجیان، امنیت کامل در استان کرمان در روز انتخابات برقرار بود که اینھا ھمه نشانه ھمدلی و ھمراھی است.

وی خاطرنشان کرد: نیروھای امنیتی و انتظامی تا پایان انتخابات و شمارش آراء در آماده باش کامل بودند و ان شااالله ھر آنچه به نفع مردم است رقم خواھد خورد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: این حرکت پرشور مردم باید درسی برای ما باشد تا خدمتگزاران صادق، بی منت و لایقی برای مردم عزیز کشورمان باشیم.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.