جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1401/04/12
کدخبر :68365
19
چاپ :

پست بم نگران تراکم جمعیت برای تحویل گذرنامه اربعین هستیم

رییس اداره پست بم که توصیه دارد شهروندان شهرستان‌های شرقی استان کرمان اقدام برای اخذ گذرنامه اربعین را به روزهای پایانی موکول نکنند می‌گوید طبق رویه سال‌های گذشته نگران مواجهه با تراکم جمعیت هستیم.

مجتبی قلعه خانی با اشاره به اینکه در خدمت‌رسانی به زائران اربعین فرآیند توزیع گذرنامه توسط شرکت ملی پست انجام می‌شود اظهارداشت: زائران به‌منظور دریافت بموقع گذرنامه باید زودتر برای اخذ آن اقدام کنند.

همزمانی با فصل برداشت و تراکم بالای کار پست

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی بیان‌کرد: اربعین امسال با شهریورماه همزمان شده و در این ماه نیز برداشت و ارسال خرما در شهرستان‌های شرقی استان از طریق پست بم انجام می شود که در کنار حضور مراجعان عادی سبب افزایش حجم کارها و ماموریت ها می شود.

قلعه‌خانی بیان کرد: شبکه پستی برای انجام عملیات فنی فرآیند توزیع گذرنامه زائران اربعین حسینی توجه ویژه‌ای خواهد داشت اما این مهم نیازمند همیاری شهروندان نیز در مراجعه زودهنگام برای دریافت گذرنامه خواهد بود.

وی افزود: طبق رویه سال های گذشته متاسفانه بیشتر مردم اخذ گذرنامه‌های خود را برای دقیقه‌های پایانی می گذارند و این موضوع باعث می‌شود تا خدمات‌دهی به شهروندان به‌کندی صورت گیرد.

قلعه خانی ادامه داد: اداره گذرنامه اعلام کرده بارکد گذرنامه‌ها را در اختیار کسی قرار نمی دهد بنابراین مردم نیز انتظار دارند که با مراجعه به پست سریع گذرنامه پیدا شود و در اختیار شخص قرار گیرد که این کار زمان‌بر است‌.

وی اظهارداشت: در سال‌های قبل از شیوع کرونا در ۱۰ روز پایانی نزدیک به اربعین مردم بیشترین مراجعه را برای دریافت گذرنامه داشتند و همچنین از شهرستان‌های شرقی نرماشیر، فهرج و ریگان نیز به اداره پست بم مراجعه می‌کنند.

اداره پست بم به چهار شهرستان شرقی بم، نرماشیر، فهرج و ریگان خدمات می دهد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.