جمعه21 ارديبهشت 1403     Friday, May 10, 2024
1400/09/22
کدخبر :60247
24
چاپ :

پروازهای کرمان به عتبات عالیات از سر گرفته شد

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان گفت: تنها پرواز عتبات عالیات این استان چهارشنبه هر هفته ساعت ١٣ و ۵۵ دقیقه از فرودگاه کرمان به فرودگاه بغداد با ظرفیت ۲۰۰ زائر انجام می شود.

محمود عرب نژاد  در جمع رسانه ها با اشاره به پروازهای عتبات عالیات استان کرمان افزود: جلسات متعددی با مسئول دفتر نمایندگی سازمان در عراق و مسئولان ستادهای کربلای معلی، نجف اشرف و کاظمین به منظور آسیب شناسی و جمع بندی مشکلات و راهکارهای پیشنهادی در راستای بهبود خدمات دهی به زائرین برگزار شد که امید است به منظور خدمات رسانی هر چه بهتر به زائرین آقا اباعبدالله الحسین (ع)در کوتاه ترین زمان ممکن اشکالات موجود نیز برطرف شود. 

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی از مشتاقان زیارتی خواست با توجه به فراهم شدن امکان اعزام به عتبات عالیات تحت نظارت سازمان حج و زیارت برای اعزام به دفاتر مجاز سراسر استان کرمان مراجعه کنند و از سفر با افراد و کاروان‌های غیرمجاز بپرهیزند. 

مدیرکل حج و زیارت استان کرمان که در ماموریت بررسی و ارزیابی روند اعزام سفرهای استانی  به عتبات مشرف شده بود از هتل های محل اسکان زائرین این استان و نحوه خدمت رسانی به زائرین در زمینه تغذیه، تدارکات، حمل نقل و خدمات درمانگاه هلال احمر و هیات پزشکی بازدید کرد. 

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.