دوشنبه31 ارديبهشت 1403     Monday, May 20, 2024
1400/01/18
کدخبر :45402
29
چاپ :

وقوع 1200 تصادف در جاده‌های کرمان طی ایام نوروز

«در نوروز 1400 حدود هزار و 200 فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان رخ داد که متاسفانه 58 نفر کشته و 584 نفر نیز مجروح شدند».

به گزارش دل عالم به نقل از فردای کرمان ،

 فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به افزایش حوادث رانندگی در جاده‌های استان کرمان در ایام نوروز گفت: «در نوروز 1400 حدود هزار و 200 فقره تصادف رانندگی در جاده‌های استان رخ داد که متاسفانه 58 نفر کشته و 584 نفر نیز مجروح شدند».

وی همچنین گفت که در این مدت حدود 9 هزار و 530 فقره اعمال قانون در رابطه با محدودیت ترددهای شبانه انجام شده است.

، سردار عبدالرضا ناظری بیان کرد: «به‌رغم طرح‌ها و تدابیر انتظامی و ترافیکی مضاعفی که در ایام نوروز 1400 اجرا شد، شاهد افزایش حوادث و تلفات رانندگی در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم».

اظهار کرد: «یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های پلیس استان کرمان موضوع حوادث و سوانح رانندگی است که البته رتبه‌ی استان کرمان طی سال گذشته با تلاش‌های صورت گرفته به جایگاه بسیار خوبی در حوزه‌ی کاهش تصادفات و تلفات رسید اما در ایام نوروز با وضعیت متفاوت و دور از انتظاری مواجه شدیم».

 وی با اشاره به استقرار 28 ایستگاه نوروزی در نقاط مختلف استان افزود: «در ایام نوروز 1400 با افزایش آمار حوادث رانندگی و تلفات روبه‌رو بودیم که در این رابطه در پی وقوع حدود هزار و 200 فقره تصادف رانندگی، متاسفانه 58 نفر کشته و 584 نفر نیز مجروح شدند».

ناظری با اشاره به استمرار طرح‌های ترافیکی در سال جاری ادامه داد: «پلیس بنا به دغدغه‌ی همیشگی خود در حوزه‌ی تصادفات، در ایام نوروز امسال در مجموع بیش از شش‌هزار و 100 نیرو را در طرح نوروزی به کار گرفت و حدود 9 هزار و 530 فقره اعمال قانون مرتبط با محدودیت ترددهای شبانه نیز رقم خورد که جا دارد یک بار دیگر بر رعایت تمام و کمال مقررات رانندگی تاکید کنیم تا ان‌شاء‌الله هیچ‌گاه شاهد وقوع حادثه برای خانواده‌ی خود و دیگر هموطنان‌مان نباشیم».


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.