يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/09/16
کدخبر :60098
22
چاپ :

وزیر کشور ادامه فعالیت استاندار کرمان مطالبه نمایندگان بود

وزیر کشور با حضور در نشست شورای اداری استان کرمان ضمن تایید عملکرد استاندار که توانسته اعتماد مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را جلب کند، گفت: ادامه کار استاندار مطالبه نمایندگان بود.

احمد وحیدی  در نشست شورای اداری استان کرمان افزود: روز اول رأی اعتماد دولت، نمایندگان مجلس استان کرمان گفتند از کار استاندار راضی هستند و نظرشان این است که ایشان بماند.وی اضافه کرد: ماهم گفتیم می خواهیم مسئولی بگذاریم که کار انجام دهد لذا نظر شما را دنبال می‌کنیم و کار خوب و مدیریت استاندار کرمان نقطه تایید بود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وحیدی با بیان اینکه ملاک دولت و آیت الله رییسی در مسئولیت ها شایسته‌سالاری است اظهار داشت: از آقای زینی وند تشکر می کنیم که توانستند اعتماد مسئولان و نمایندگان را داشته باشند و استان را خوب اداره کردند.

وزیر کشور خطاب به استاندار کرمان گفت: با استفاده از جوانان انقلابی و جهادی در نوسازی بدنه دولت به پیش بروید.

استاندار کرمان: از وابستگی جناحی خودم را جدا کرده ام  

استاندار کرمان نیز در این نشست گفت: سال هاست از وابستگی به جناح های خاص خودم را جدا کرده ام و خود را فقط نیروی نظام جمهوری اسلامی می دانم‌ و در این دوره جدید نیز خود را از گفتمان فاخر مقام معظم رهبری می دانیم، بخصوص در بیانیه گام دوم ملزم هستیم بندبند مولفه های مکتب شهید سلیمانی را به عنوان پایلوت در محل پرورش و مرقد شهید سلیمانی با جدیت و با همکاری امام جمعه و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اجرا کنیم.

علی زینی وند ادامه داد: خودم را ملزم می دانم نام بزرگ مکتب حاج قاسم را به عنوان نماینده دولت مو به ‌مو در گفتمان و رفتار انجام دهم و در چارچوب سیاست های نجات‌بخش دولت و تدابیر وزیر کشور این اقدامات را انجام خواهم داد.

وی اظهارداشت: در به کارگیری نیروها، خیلی از مدیران خود اعلام استعفا کرده اند لذا باید خودمان را با رویکرد دولت هماهنگ کنیم و در این راستا طیفی از جوانان معتقد به گفتمان رهبری را که طیفی کارساز و نجات بخش هستند به کار خواهم گرفت و استان کرمان را در شان مردم تا روز اعتماد دولت اداره خواهم کرد.

زینی وند در ادامه با معرفی سرپرست جدید معاونت سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری، با بیان اینکه محمدصادق بصیری (معاون سابق سیاسی و امنیتی) از ایثارگران و فردی اخلاق مدار و پرکار است که در مراسم سالگرد شهید سلیمانی پیشگام بود اظهارداشت: وی در زمینه مهار شیوع کرونا زحمات زیادی را متقبل شد که از اشان تشکر می کنیم.

وی افزود: یکی از جوانان انقلابی رابه عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی معرفی می کنم.

استاندار کرمان با اشاره به چگونگی رشد و شکوفایی خود در بدنه اجرایی کشور گفت: هیچکس از من حمایت نکرد و فقط خودم را بروز دادم و مفتخرم که محصول سیاست پاک نظام جمهوری اسلامی هستم؛ از وزیر کشور آموختم و تا جایی که توانستم آموخته هایم را به کار گرفتم.

وی اظهار داشت: "رحمان جلالی" جوانی صاحب گفتمان که خودم آن را کشف کردم، بیشترین تولید گفتمان را در حوزه های انقلابی و راهبردی داشته و می تواند سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان را بخوبی در دست بگیرد.

استاندار کرمان همچنین با اعلام معرفی فرماندار جدید شهرستان رفسنجان گفت: فصیحی هرندی فرماندار سابق رفسنجان از رزمندگان است و استعفای خود را ارائه کرده بود لذا پس از اجماع حداکثری آقای اکبر پورمحمدی را به عنوان جایگزین وی بسرعت معرفی می‌کنم.

وزیر کشور وارد کرمان شد؛ حضور در گلزار شهدای شهر کرمان و زیارت مزار مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله برنامه های وی اعلام شده است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.