جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1400/07/08
کدخبر :57369
34
چاپ :

وزیر ورزش اولویت دولت تکمیل چهار هزار پروژه ورزشی در کشور است

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اولویت ما در سفر به استان ها، ساخت و ساز و تکمیل پروژه های نیمه تمام است گفت: چهار هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد که دولت با اختصاص اولویت،تکمیل میکند.

حمید سجادی  بدو ورود به شهرستان سیرجان از توابع استان کرمان در جمع رسانه‌ها افزود: نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی یکی از بهترین بهانه های سفر به این استان بودند زیرا شاهد بودم که چقدر پیگیر کار مردم این استان هستند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: لذا قول نخستین سفر رسمی استانی را به‌دلایل مختلفی از جمله توسل و زیارت بارگاه مطهر سردار دل‌ها و دریافت اجازه کار با زیارت این شهید والامقام به کرمان دادم و اما پیش از این سفرهای غیررسمی به این استان داشته ام.

وی اظهار داشت: هدف دیگر از سفر به سیرجان نیز بازدید از پروژه های نیمه تمام و امکانات ورزشی و دیدار با سمن‌ها، پیشکسوتان و نمایندگان ورزشکاران و باشگاه ها بود و قرار شد یک سفر ورزشکاری و جوانانی در این استان داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان دولت سیزدهم گفت: همچنین با نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از نزدیک موارد مورد نظر دستورات، پیشنهادات و نکات را در راستای ادای دینمان به این خطه بررسی کردیم که شرح تکلیفی تعیین و مسائل را در این راستا رصد و پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به ساختارهای ورزشی کشور گفت: اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی کشور طی چندماه گذشته به تصویب رسیده و در شورای نگهبان نیز تایید شده که پیاده کردن آن ازسوی فدراسیون ها برای دولت بسیار حائز اهمیت است.

سجادی ادامه داد: از سوی دیگر انتخابات فدراسیون های ورزشی را در پیش داریم که در این خصوص طی هفته گذشته ۶ فدراسیون را اعلام کردیم تا با دورخیزی صحیح به سمت انتخابات پیش برویم.

وی افزود: پس از فدراسیون ها، در روز ۲۹ دی‌ماه سال جاری انتخابات کمیته المپیک را در پیش داریم، المپیک را به تازگی پشت سر گذاشتیم اما ۲ سال و هشت ماه دیگر تا المپیک بعدی زمان داریم که یکی از مهمترین اولویت های ما این حوزه است.

وی ادامه داد: همچنین طی ۱۱ ماه آینده در بُعد قهرمانی بازی‌های آسیایی را در چین داریم و بایستی با آمادگی کامل به استقبال این رقابت‌ها برویم.

نشاط اجتماعی با تاکید بر ترویج ورزش همگانی پیگیری می‌شود
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بارها تاکید و تکلیف فرمودند که نشاط اجتماعی در سایه توسعه ورزش همگانی محقق می شود گفت: لذا در کنار تمام تکالیفمان، توسعه و ترویج ورزش همگانی را با اهتمامی ویژه، در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار داده‌ایم.
وی تصریح کرد: علاوه بر اینکه اعتقاد داریم توسعه ورزش همگانی کاهش هزینه‌های درمان را به‌دنبال دارد، در کنار آن شادی، شعف، نشاط و امید قرار دارد.

وی ادامه داد: این وزارت‌خانه می‌تواند موتور تولید عزت و تولید امید باشد.
سجادی افزود: عزت وزارت ورزش و جوانان در ورزش قهرمانی، امید آن در نشاط و شادابی و سلامت مردم است.

وزیر ورزش و جوانان  در ابتدای ورود به استان کرمان به سیرجان رفت تا ضمن بازدید از پروژه های ورزشی گل‌گهر در این شهرستان دیداری با سمن‌های ورزشی نیز داشته باشد و پس از آن شهرستان های زرند، رفسنجان و شهربابک از دیگر اهداف سفر مقام عالی این وزارت به استان کرمان است.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.