جمعه14 ارديبهشت 1403     Friday, May 3, 2024
1402/11/25
کدخبر :102708
0
چاپ :

ورود سرمایه‌گذاران جدید به حوزه گردشگری استان کرمان؛ به زودی

بسته‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حوزه معدنی ارائه داده‌ایم که حدود ۵۰ درصد سرمایه‌گذاران برای ورود به این بخش استقبال کرده‌اند.

امیر حسن زاده در نشست تخصصی گردشگری استان کرمان در محل نمایشگاه بین المللی گردشگری اظهار کرد: این نمایشگاه ویترینی از گردشگری استان کرمان است و باید کارهای عملیاتی برای رونق گردشگری استان انجام شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با بیان این مطلب که نگاه به حوزه گردشگری باید اقتصادی باشد، افزود: باید بسته‌های گردشگری از مناطق مختلف استان را به گردشگران ارائه کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در گذشته در حوزه زیرساخت‌های گردشگری گفت: در یک سال اخیر، گردشگری استان متفاوت‌تر از گذشته شده است.

وی عدم شناخت مردم از جاذبه‌های گردشگری استان را علت مغفول ماندن ظرفیت‌های کرمان دانست و بیان کرد: جاذبه‌های گردشگری را به خوبی معرفی نکرده‌ایم. باید در گام نخست جاذبه‌های گردشگری را به مردم کرمان معرفی کرد و همچنین همایش‌ها و گردهمایی‌های بزرگ کشوری را در استان کرمان میزبانی کنیم. 

حسن زاده از حضور سرمایه‌گذارانی در حوزه گردشگری استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: بسته‌های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حوزه معدنی ارائه داده‌ایم که حدود ۵۰ درصد سرمایه‌گذاران برای ورود به این بخش استقبال کرده‌اند.

وی با اشاره به تنوع اقلیمی، تاریخی و فرهنگی استان کرمان عنوان کرد: با توجه به اینکه کویر پتانسیل فوق العاده‌ای دارد لذا مطالعات رینگ کویر در حال انجام است.

معاون استاندار کرمان با بیان این مطلب که اول باید گردشگران داخلی را جذب کنیم و سپس به دنبال جذب گردشگران خارجی برویم، عنوان کرد: هر کسی می‌تواند کمک کند و همه جاذبه‌های گردشگری استان را تبلیغ و زنجیره درست کنید.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.