يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/07
کدخبر :49350
47
چاپ :

هیات اجرای صحت انتخابات جیرفت را تایید کرد

فرماندار جیرفت از رسیدگی به ۱۳ شکایت نامزد شورای این شهر خبر داد و گفت: هیات اجرای، صحت انتخابات برگزار شده در این شهرستان را تایید کرد.

به گزارش دل عالم  به نقل از ایرنا،فرماندار جیرفت از رسیدگی به ۱۳ شکایت نامزد شورای این شهر خبر داد و گفت: هیات اجرای، صحت انتخابات برگزار شده در این شهرستان را تایید کرد.

ابوذر عطاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رسیدگی به شکایت این افراد با حضور برخی افراد انجام شد تا جای هیچگونه شک و شبه ای وجود نداشته باشد.

وی اظهار داشت: بازشماری صندوق های مورد اعتراض از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه آغاز و ساعت ۱۸ در حضور برخی از داوطلبان شاکی انجام شد.

وی ادامه داد: بازشماری این صندوق های مورد اعتراض نامزدها، توسط هیات اجرایی و هیات نظارت در فرمانداری جیرفت انجام شد.

فرماندار جیرفت تصریح کرد: در بازشماری صندوق های مورد اعتراض نامزدهای شورای شهر جیرفت نفر چهارم علی البدل جای خود را به نفر پنجم علی البدل شورای شهر جیرفت داد.

عطاپور اظهار داشت: رای نامزدهای معترض در بازشماری نه تنها افزایش نیافت بلکه رای آنها در صندوق های مورد اعتراض کمتر شد و رای بازشماری شده طبق قانون برای آن ها لحاظ شده است.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه بیشتر اعتراض نامزدها کلی گویی بوده است، گفت: اعتراض باید مستند یاشد تا رسیدگی شود و گرنه بر اساس صحبت و کلی گویی نمی توان چیزی را ثابت کرد.

وی از تایید صحت انتخابات شورای شهر جیرفت، بلوک، علی آباد، ساردو و جبالبارز خبر داد و گفت: انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری جیرفت در صحت کامل در بخش اجرایی انجام شد.

عطاپور به حواشی اعتراضات در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: تمامی شکایات طبق قانون رسیدگی شد. 

برچسب ها : فرماندار جیرفت

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.