يكشنبه30 ارديبهشت 1403     Sunday, May 19, 2024
1400/04/06
کدخبر :49234
25
چاپ :

هوشیاری آتش‌نشانان کرمان ۲ کارگر را از عمق چاه نجات داد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از سقوط ۲ کارگر پروژه فاضلاب شهری در چاه خبر داد و گفت: عملکرد سریع و زکاوت آتش‌نشانان سبب نجات جان این کارگران در کمترین زمان شد.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا،مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، از سقوط ۲ کارگر پروژه فاضلاب شهری در چاه خبر داد و گفت: عملکرد سریع و زکاوت آتش‌نشانان سبب نجات جان این کارگران در کمترین زمان شد.

رضا میرزایی روز شنبه در جمع رسانه‌ها افزود: این حادثه در ساعت ۱۳ ظهر امروز در بزرگراه امام خمینی(ره) غربی به وقوع پیوست که به‌سرعت تیم تخصصی امدادونجات ایستگاه شماره ۲ این سازمان به‌همراه خودرو مجهز به تجهیزات نجات به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: تیم امدادونجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بلافاصله در محل حادثه حضور پیدا کردند و عملیات امدادونجات با توجه به حساسیت ویژه‌ و شرایط افراد حادثه‌دیده انجام شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان با اشاره به اینکه این حادثه، چندمین حادثه پروژه فاضلاب شهری بوده، علت آن را بی‌احتیاطی اعلام و تصریح کرد: آتش‌نشانان با توجه به آسیب بسیار شدید افراد و گازگرفتگی آن‌ها که عملیات امدادونجات را با مشکل مواجه کرده بود، به خروج مصدومان اقدام کردند.

میرزایی با بیان اینکه کارگران حادثه‌دیده اهل کشور افغانستان و ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند بیان داشت: با تلاش پرسنل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، افراد حادثه‌دیده به‌سرعت از چاه خارج شدند و جهت انجام اقدامات پزشکی، تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شدند.

سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان دارای ۱۰ ایستگاه در این شهر است که وظیفه عملیات امدادونجات درون شهری را برعهده دارند.


مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.