دوشنبه24 ارديبهشت 1403     Monday, May 13, 2024
1400/08/03
کدخبر :58312
45
چاپ :

هفتمین نمایشگاه سالانه خوشنویسی کرمان افتتاح شد

هفتمین نمایشکاه سالانه خوشنویسی کرمان با حضور سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل موزه هنرهای معاصر صنعتی این استان گشایش یافت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: این رویدادهنری همزمان با هفته خوشنویسی از سوی موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان با همکاری انجمن خوشنویسان کرمان و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، برای هفتمین سال متوالی برنامه ریزی شده است.
وحید محمدی افزود: این سالانه در ۲ بخش آموزشی و پژوهشی و همچنین نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان ممتاز و فوق ممتاز استان برگزار می شود.

به گزارش دل عالم به نقل از ایرنا، در بخش نمایشگاه، پس از انتشار فراخوان از میان بیش از ۱۲۰ اثر راه یافته به دبیرخانه  ۸۰ اثر انتخاب شد و در گالری های نمایشگاهی موزه به مدت ۲۰ روز در معرض نمایش قرار خواهند داشت.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار داشت: این آثار در بخش های خوشنویسی، نستعلیق، شکسته، ثلث نسخ، خط نقاشی و قطاعی انتخاب شده اند.

سرپرست معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این آیین طی سخنانی کوتاه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این فعالیت فرهنگی، حمایت وزارتخانه را از رویدادهای بزرگ فرهنگی استان کرمان اعلام کرد.

موزه هنرهای صنعتی کرمان در خیابان شریعتی نرسیده به باغ ملی قرار دارد.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.