پنج شنبه13 ارديبهشت 1403     Thursday, May 2, 2024
1403/01/26
کدخبر :104798
0
چاپ :

هر حرکتی علیه ایران انجام دهید، نیروهای مسلح ما پشیمانتان می‌کنند

امروز آمادگی ارتش و نیروهای مسلح در بالاترین سطح و مرزهای ایران جزء امن‌ترین مرزها است و اگر دشمن کوچکترین حرکتی علیه کشور ما داشته باشد، نیروهای مسلح او را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

 امیر غلامعلیان در مراسم بزرگداشت سپهبدان ارتش جمهوری اسلامی(شهیدان قرنی و صیاد شیرازی) در کرمان، به تصویر کشیدن گوشه‌ای از رشادت اسطوره‌های کشورمان را یکی از اهداف برگزاری این مراسم ذکر کرد و افزود: بنا به تاکید مقام معظم رهبری، وظیفه و رسالت ما آشنا کردن نسل جوان با اسطوره‌های دفاع مقدس و کسانی است که باعث مانایی خاک مقدس جمهوری اسلامی برای ما شدند.

به گزارش دل عالم به نقل از ایسنا، وی با اشاره به تعداد شهدای ارتش، سپاه، ناجا و بسیج مردمی، در ادامه به تشریح ویژه برنامه‌هایی که از ۲۱ فروردین ماه، سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی تا سوم اردیبهشت، سالروز شهادت امیر سپهبد قرنی در استان برگزار شده، پرداخت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش با بیان این مطلب که شهید صیاد شیرازی حق بزرگی بر گردن همه ما دارد، عنوان کرد: شهید محمدولی قرنی اولین شهید ترور اما از شهدای مظلوم ارتش جمهوری اسلامی است که سعی کردیم در این مراسم تا حدودی او را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: شهید قرنی نقش اصلی در جلوگیری از تجزیه کشور در سال‌های ۵۷ و ۵۸ و همچنین در انسجام واحدهای ارتش و مبارزه با گروهک‌ها داشت.

غلامعلیان در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: امروز آمادگی ارتش و نیروهای مسلح در بالاترین سطح و مرزهای ایران جزء امن‌ترین مرزها است و اگر دشمن کوچکترین حرکتی علیه کشور ما داشته باشد، نیروهای مسلح او  را از کرده خود پشیمان می‌کنند.

برچسب ها :

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید :

  1. نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  2. نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
  3. نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود.
دیدگاه شما ثبت شد
مطالب پیشنهادی
دل عالم

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه خبری دل عالم می باشد.